Wat kan een cadeaukaart voor jouw bedrijf betekenen? GivaCard geeft je 3 voordelen

De grootste voordelen van het uitgeven van een eigen cadeaukaart lees je hier!

Wat kan een cadeaukaart voor jouw bedrijf betekenen? 3 voordelen

Voordeel 1: GRATIS promotie voor jouw bedrijf

Als ondernemer weet je dat marketing vaak gepaard gaat met grote investeringen en doorlopende kosten. Je springt een gat in de lucht bij gratis promotie, bijvoorbeeld als een goed gelezen blog of een Instagram account met veel volgers zomaar aandacht besteed aan jouw bedrijf. Het goede nieuws is dat je gratis promotie ook heel makkelijk zelf in de hand kunt werken. Een eigen cadeaukaart uitgeven is hiervoor een hele goede optie! Een enthousiaste klant die op zoek is naar een leuk cadeau, kan zijn positieve ervaring met jouw winkel, horecazaak of product delen door het geven van een giftcard aan vrienden of familie. Ze maken hiermee ongevraagd super goede reclame voor jouw bedrijf, zonder dat jij dit aan hen hoeft te vragen! Gratis promotie door tevreden klanten; wat wil een ondernemer nog meer?

Voordeel 2: Snel nieuwe klanten bereiken

Goed uitgevoerde marketing zorgt ervoor dat nieuwe klanten langskomen in jouw fysieke zaak of online shop, en dat is precies wat een cadeaukaart je gaat opleveren. Het krijgen van een giftcard van een enthousiaste vriend of vriendin, is net dat extra duwtje in de rug om ook daadwerkelijk langs te gaan bij een winkel of filiaal. Het werkt dus nóg beter dan mond-tot-mond reclame of een advertentie in een tijdschrift of op het station! De potentiële klant heeft een tegoed gekregen en het moet gek lopen, als hij dit niet bij jou gaat uitgeven. Ka-ching!

Voordeel 3: Méér omzet (die ze jou niet meer afpakken!)

Dus, die enthousiaste klant heeft jouw bedrijf door het geven van een cadeaukaart gepromoot bij een nieuwe klant en die nieuwe klant is nu bij jou in de winkel, webshop of zit met een wijntje op het terras. Zij geven het tegoed op de cadeaukaart bij je uit, maar de kans is groot dat hun aankoop of consumptie meer kost dan het tegoed op de kaart. In bijna alle gevallen, zul je dus meer omzet schrijven. Dat is mooi meegenomen! En als de klant onverhoopt niet bij je langs zal komen om zijn tegoed te verzilveren? Dan is de kans om een potentiële klant aan je te binden verloren gegaan maar heb jij het tegoed op de kaart wél verdiend, zonder hiervoor een dienst of product te hebben ingeleverd!

Kunnen we jou en jouw potentiële klanten ook blij maken met een cadeaukaart in de huisstijl van je bedrijf? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief