Klantcase Hotel & Brasserie Katoen

 

De uitdaging

Vivian Diephout, eigenaar Hotel & Brasserie Katoen: “We begonnen ooit met eigen handgeschreven cadeaubonnen en een lijst nummers in Excel. Ze zagen er heel gezellig uit, maar het systeem was fout- en fraudegevoelig. Ons bedrijf groeide en ik wilde meer professionaliteit uitstralen. Ik overwoog zelf cadeaupassen te laten drukken. Maar toen ik me erin verdiepte wilde ik toch graag een gedegen systeem op de achtergrond. Gasten moeten bijvoorbeeld hun saldo kunnen checken. GivaCard werkt samen met meerdere horecabedrijven. Met zo’n professionele partij wilde ik verder.”

De oplossing van GivaCard

“De mogelijkheden van GivaCard en het enthousiasme van Danny spraken mij erg aan”, zegt Vivian. “Voor je eigen cadeaukaart hoef je zelf bijna niks te doen. Je meldt je aan, keurt een ontwerp goed en dan komt er iemand iets installeren. Van tevoren koppelen ze het hele systeem al aan je pinautomaat. Dat is zo gebeurd. Onze cadeaukaarten werken dus nu via onze CCV-pinautomaat. Gasten kunnen er een vast bedrag op laten zetten. Een keer in de maand krijgen we een overzicht van alle verkochte en verzilverde kaarten. Ik vind het zo ontzettend handig. Het klopt gewoon.”

Het resultaat

“We hebben nu meer controle en overzicht door de gestructureerde administratie van onze cadeaubonnen. De kaarten komen professioneel over en we geven de klanten iets moois mee. Elke keer dat ze hun portemonnee opentrekken, zien ze een pasje van Katoen. Marketingtechnisch gezien vind ik dat heel goed. De samenwerking met GivaCard verliep overigens heel prettig. Wat ze zeggen maken ze waar”, aldus Vivian van Hotel & Brasserie Katoen.

Over Hotel & Brasserie Katoen

In Hotel & Brasserie Katoen in de binnenstad van Goes kunnen gasten overnachten, eten of een zaal huren. Door het persoonlijke karakter van het monumentale pand en het prikkelende, moderne interieur voelt iedereen zich er snel thuis.

Ook je eigen cadeaukaart uitgeven?